cajsadiva

Alla inlägg den 2 november 2011

Av cajsa jussila - 2 november 2011 09:29



Med mysbrallor o raggsockor sitter jag här i soffan... Dimi ligger nerbäddad  här med täcken o kuddar.. kollar på morronteve..... Jag var uppe vid 7 o började tvätta.....

det gjorde jag i går med....försöker tömma tvättkorgen!      

 

Tänk att det nu är November,     Snart JUl!!    Hjäääälp!   

Nä nu ska vi inte prata om Jul o Tomtar!!

raskt över till Helloween & Maskerad...några av mina kära klädde glatt ut sej i helgen..

 

  

Lill häxan Celinn..

 

     mellan Häxan Dimi..... och så har vi ...

 

    

    Stor Häxan Christine!   

 

Mio o Dixi var på Maskerad...  

80 tals flamma..

   hahahah, mio mmsa denna bild till mej.. .fick ett gött skratt....   hih tänkte direkt på Karlsson på Taket!!   

 

Ett gott skratt fick även Celinn (mitt barnbarn) när hon var här i veckan...

  

underbar tös med underbart skratt....

  

Solstrålen Celinn o Kim....   

 

 

Igår var det en fin höstdag...

 

 

 

Dimi ville visa upp hennes lösnaglar... 

    

första gången hon hade sådana o blev helt lyrisk...   hi

 

 

Lady var oxå lyrisk när hon ficka njuta av alla löven... rullar sej gärna i det! hi

Igår kom Sandra (brors dotter) på besök... hon e härligt gravid!   ska ha baby i dec... knappt 2 månader kvar.... yiiiiiiii..   

 

  jag bjussade på glass..  

  

Sandra hon åt o njöt    hih....

ett par timmar senare kom Carro & Mio på midda... Det blev glass till efterrätt  

  

Carro valde en pinnglass me strössel..

Hon hade en mysig sparkdräkt på sej,ska önska mej en sådan i julkapp!  

 

 

men innan jag börjar skriva till Tomten, så  ska jag ränna ner till tvättstugan....

Kram o ha en underbar dag!!   

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards