cajsadiva

Alla inlägg den 12 november 2011

Av cajsa jussila - 12 november 2011 10:05


Delar med mej av ett fint samtal jag hade i veckan...

 

Eva önskade  få kontakt med hennes son fanns på andra sidan.

hennes saknad var stor o jag kunde verkligen känna hennes smärta...

 

En ung  kille med långt fint  hår steg fram... jag beskrev honom, hon  svarade ,

 

"det är min son"

 

Hans ansikte lyste upp  av frid o lycka.. 

han förmedlade till Eva, att han var lycklig  o ville att även hon skulle vara det...

 

"de kommer förändringar i mammas liv, jag kommer gå med henne i den" '

sa han...

 

Han visade mej en hund med mörk päls, som fanns hos honom,  Eva berättade att det var en hund de haft tidigare...

 

"Min Syster" sa han..

 

 sände kärleksfulla hälsningar till systern, som han älskade så mycket..

 

"hon är inte lycklig utan vilsen" han visade upp  en beskymrad min..

 


"hon behöver bli starkare o hitta tillbaks till livet,jag sänder henne kraft"

han fortsatte förmedla att systern hade så mycket glädje o ljus som väntade på att få komma in i hennes liv,

 

" hon måste börja leva och hitta rätt väg" ... broderns energi var full av kärlek till hans familj..


                    "min syster känner min närvaro, jag finns alltid med henne".... Eva bekräftade, att de var så.. systern hade berättat att hon känt av brodern...


" kan du få kontakt med min brors son?" undrade Eva

jag såg då en yngre kille sittandes på en cross...   han  körde runt ett par varv..!


Eva  små skrattade , " det var hans intresse ,att köra cross"!..


Evas son ställde sej närmare brorsonen  "vi är tillsammans " sa han o pojkarna log mot varandra...

         

 Brorsonen  ville även han  lämna  budskap till hans familj


Eva lovade att förmedla det vidare...


Jag såg plötsligt en bokstav komma mot mej.. ett stort J....

jag berättade för Eva vad jag såg..

Hans namn är Jesper, svarade  hon.


Evas smärta kändes mildare mot slutet av samtalet, pojkarnas kärlek och energier, var så  starka ... så jag  tror faktiskt att hon kände av den kärleken i  hennes hjärta....



                                   


Pojkarna  ville att familjerna skulle få  veta, att de  tog hand om varandra o att dom för alltid kommer finnas  nära deras familjer..




Ovido - Quiz & Flashcards