cajsadiva

Alla inlägg den 20 november 2011

Av cajsa jussila - 20 november 2011 09:48


"farmor jag vill komma hem till dej o leka " ... sa Kevin mitt barnbarn i telefonen...

 

"mitt hjärta smälter varje gång jag hör mina barnbarns röster...

 

"javisst får du göra de", svarade jag..

 

I går eftermiddag kom han... så glad o fin med nya glasögon!   

 

    

Kevin 5 år, och full av sprallig energi!! hih

 

  

det blir mycke lek hos farmor anka..    här göra han en   pärlbricka.

  

Dimi med kompisen Jennifer...

 

jag o Dimi har haft  en spa kväll...  De var super mysigt o skönt!   

ansiktsbehandlingar o varmt bad...

  

gurkor på ögonen o en genomskinlig mask....

  

Både skönt o super kul !! hih  

  

en nöjd Dimi ....   ... efter bad o spabehandling så somnar man gott ! Zzz

 

Nu e de söndag morron... frukosten e avklarad... vi ska strax klä på oss och gå ut o lekparken....   

 

 Måste bara berätta att Arek fick återigen vårdnaden om hans son!   

 

                                          

                                       Kampen e över,nu e han  en Lycklig Pappa igen...

 

Sonen Matteus var så Glad, hans önskan har hela tiden varit att , Arek ska ha vårdnaden... så de är underbart att de blev så..

                                Att de blir för barnets bästa är de Viktigaste!   

 


En skön söndag önskas till Er alla..........  


Ovido - Quiz & Flashcards