cajsadiva

Alla inlägg den 29 november 2011

Av cajsa jussila - 29 november 2011 08:48



                            GRATTIS KIM PÅ 25 ÅRSDAGEN!

 

                               

min äldsta son fyller tjugofemår idag... tänk att jag för 25år sedan födde honom... ! otroligt vad åren har gått snabbt!

 

fantastiskt men ändå skrämmande att tiden är så kvick, på att susa förbi.. de gäller verkligen att ta vara på barndoms åren!

 

  jag fyllde 19 år när jag fick Kim.. han föddes nästan en månad förtidigt.. o blev minst på hela avdelningen... 2 kg vägde han!

 

    

                     här e Kim 1 vecka gammal.

 

han växte till sej snabbt ... här e han fyra år ,o precis  blivit storebror till lilla  Mio...     

 

syskonskaran... Kim med lillebror Mio och lillasyster Dixi..

 

  

Cool street kille !   

 

       Grattis kramar till dej kära Son.....    

     jag Älskar Dej!   // mamma

Ovido - Quiz & Flashcards