cajsadiva

Alla inlägg den 30 november 2011

Av cajsa jussila - 30 november 2011 09:48



"mamma, ser du något"? frågade Dimi....

 

jaa, svarade jag, i samma ögonblick såg jag en skugga ..

 

"Den e bakom oss!", sa Dimi och kastade en blick över axeln..

 

just då kände jag en iskall vind komma över mej..

jag darrade till av kylan!

 

"titta" utbrast Dimi o pekade mot väggen...

där såg vi båda en kvinno gestalt ...

 

en  andekvinna med en sjal runt sej , hon viftade med handen

"hon vinkar ", viskade jag...

 

hon stod flera minuter där på väggen!

 

                                                  


                   

 

                                    som oftast så står själarna i ett vackert ljust sken...

de gjorde även denna andekvinna... även fast de var kallt runt oss, så trängde ändån hennes kärlek o värme igenom till våra hjärtan....

  

     

Plötsligt  försvann hon  in i väggen!

 

... Dimi o jag tittade på varandra och vi började skratta lite nervöst, 

 vi omfamnade varann, vi förstod nog inte riktigt vad vi varit med om! hi...  

 

Det var en häftig Upplevelse... !  

 

Här får ni se  min Nya  fina ängel.. Fick den i present  av vännen Christine   

  

helt underbart söt... hi

  

 

Fick i måndags ett samtal från läkaren på mammografin,  han hade  provsvaret från knölen i mitt  bröst...

 

DEN VAR HELT OFARLIG... WIIIII !!

 tegelklossar rasade ner från mitt bröst... Vilken Lättnad!    Vilken Glädje  

 Ha en Underbar dag kära DU... Njut & Lev och kramas mycket !  

Skapa flashcards