cajsadiva

Direktlänk till inlägg 6 november 2012

Snart e de ju jul!

Av cajsa jussila - 6 november 2012 11:48



     

 

Idag var det tänkt att jag skulle ut o handla lite Klappar till några goa ungar !

har  mina barnbarn , brosans barnbarn och kusin barn att ge julklappar till.. 

Det e ju barnen som lyser upp hela Julen ,

    

 

att få se deras lyckliga leenden, e  banne mej värt en tom börs! ;) 

 

  men nu blev det inga paket köpta idag... darlingen ringde o stoppade mej..!

 

" Vi åker till Ullared i stället! " sa han...

 

Wiiii Gärna " svarade jag!     På måndag morgon åker vi o shoppar !  

 

  Mina fina gossar kommer denna helg.. det ska bli så skoj! 

 

     


 mina barnbarn Kevin o Lian.. längtar så efter att få krama dom!   

     

denna bild togs i somras då vi hyrde en stuga vid sjön. 

Pojkarna var där ett par dagar med oss o hade så kul..

Massa bad bus, grillkorv o bollspel!   

 

Vi ska absolut hyra en stuga ,nästa sommar igen... det blev en Toppen Vecka!  

 

 Men det är många månader till Sommaren.. Nu e det vinter o JUl som väntar o snö o mörka kvällar..

       

 


då e de mysigt med tända ljus som lyser upp våra hus.- 

 

  Vi brukar alla samlas o vara tillsammans i JUl..  min familj,  o brosans familj..

Det är det bästa med hela Julen, att få vara tillsammans med dom man Älskar !  

 

 Dixi ska åka till Thailand över Julen!   

tillsammans med hennes pojkvän Erik hans pappa & fru...härligt!

men dom blir borta över 1½ månad!! Hjälp kommer sakna dom så!   

 

Jag saknar redan min  son Kim Väldigt Mycket ..

 

           

 

men jag hoppas o ber att han  har det bra där han befinner sej...

ibland måste vi komma bort från allt, för att hitta tillbaks igen..  

 

 

 Igår skickade jag och Dimi ut inbjudningar till hennes födelsedags fest..!

hon fyller 11 år den 26 nov..  tänk vad åren går! 

              


 

Nu kommer hon snart från skolan , jag o Lady ska gå och möta henne... 

kram o ha en  underbar dag  


 
 
Ingen bild

Skeptiker

6 november 2012 16:52

Whoopps.....fick nästan hjärtat i halsgropen när jag läste att du skulle till Ullared eftersom jag ska dit i morgon, men det var ju inte förrän måndag du skulle dit, hade kanske annars inte kunnat låta bli att gå fram och säga.....hej hej....... Skeptiker här.

cajsa jussila

7 november 2012 08:19

hej ! :) de hade varit jätte skoj:-) hade gett dej en Stor Kram! :))

 
Ingen bild

Karin Hack

7 november 2012 13:08

Usch nä.. inte jul.. Älskade julen förr, nu gillar jag den inte alls..

Pussar :)

cajsa jussila

8 november 2012 08:33

men karin du e JUl Mys för oss;) när vi var hos dej sist hade du huset fullt av pynt o tomtar... Mysigt:)

 
Ingen bild

Skeptiker.

7 november 2012 19:11

Hemma igen. trevligt som vanligt att få "shoppa loss". Mycket folk så klart men ändå framkomligt på grund av större ytor efter ombyggnaderna.

cajsa jussila

8 november 2012 08:32

Blev det många klappar? :)

 
Ingen bild

Skeptiker

8 november 2012 17:10

Nä...inga klappar, tror inte på dina änglar och heller inte på tomten så det blir inga julklappar.......Nääää jag skämtar angående tomten, men eftersom våra barnbarn precis vuxit ifrån den rosa prinsessåldern och leksaksbilåldern så köper vi klapparna på annat håll.

cajsa jussila

12 november 2012 08:55

hejsan...

Så du har oxå barnbarn.. härligt! :)

vi åkte till Ullared i går, trängdes lagom..

köpte några klappar till de små barnbarnen.. men gud så mycke annat fint o roligt jag fann !

men denna gång blev de som sagt inköp till barnen.. Tomten han Finns :o))
Ha de gott kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards