cajsadiva

Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av cajsa jussila - 13 oktober 2010 21:02



 

Sen i söndags,då Dixi kom hem från Turkiet,så har jag haft mysiga dagar tillsammans med mina flickor ,vi har  bara umgåtts o haft  det så bra..

Vi har  städat våra garderober, pysslat , hjälpts åt i tvättstugan,  och vi har  hälpt  Dimi med hennes läxor,  vi  har tänt ljus på kvällen o bara njutit av varandras sällskap..

 

 Fast jag som Mamma, njuter nog mest ...

Att vara tillsammans med mina  barn e de Bästa o Roligaste  som finns!  

 

Trots ålderskillnaden på 9 år, Så har de två så skoj ihop..!hi

 

  


jag stod i köket , fixade mat, när jag hörde ett dunkande och  höga  hjärtliga skratt    

 

 Jag gick inför att kolla läget.... Där låg systrarna i sängen, med benen i luften och en stor boll farandes in i väggen!!  

  

 

Smög snabbt ut o hämtade kameran! hih

De märkte knappt att jag tog kort på dom, de var så inne i deras, så rolig aktivitet!     

 

Lite senare på kvällen gav Dimi , storasystern en relax stund .. Hon satte på en  westlife cd,   och till de lugna låtarna, gav hon Dixi rygg massage..

 Det var en hög mys-factor hih 

som fortsatte med mys-stund i soffan...

 

 

Ens barn är ju det mest Underbaraste o värdefullaste .. Det Bästa i Mitt Liv..

Och att  få ge kärlek till  dom, är  ju det absolut lättaste o bästa som finns!  

Jag tror Absolut att ni som är förälder o läser detta håller med till 100 % ..  Kram

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards