cajsadiva

Alla inlägg den 27 oktober 2010

Av cajsa jussila - 27 oktober 2010 16:34

 Haft en mysig eftermiddag,linda o  mitt lilla barnbarn kom på besök..

 

hennes kompis Linda, var oxå  med..

 

Mycke Linda nu! hih

 

Linda fick några presenter eftersom hon nyligen fyllt år.. grattis!   

 

Det blev parfym o deodorant.. Christina Aguliera... hon blev nöjd! hi

 

Jag rörde snabbt i hop en bärpaj med vaniljsås.. smaskens   säkert tänker Ni nu..

 

"har du cyklat på motions cykeln idag, som du lovade Mio?" hihi

 

Svaret är... "Ja, det har jag!!"   

 

  i 15 minuter trampade jag på ...  fick värsta gele benen!! hahah ..

 tusan va det kändes i ben & rumpa!  

 

Självklart tog jag endast en liiten smakbit av pajen.. !

 

 

Detta är inte MIn bit... utan Lindas hih

 

   

 trevlig fika stund...

Efter en stund vaknade lillan.. o faster Dimi

 fick hålla henne..

mys stund... 

   

sötnosar.. Dimi o lilla, ännu namnlösa flickan..   

 Innan de åkte hemåt ,så  fick båda Lindorna hjälpa mej , med  att hänga upp en tavla o någon ängel.. Tack för Hjälpen   !

 

        

Monalisa tavlan köpte jag för många år sedan på Loppis, för 20 kronor !

Ett riktigt fynd!  

Nu är snart middagen klar.. kött o grönsaker i lergrytan..  ska snabbt duka bordet så vi kan börja Mumsa..!hi


kram...   

Av cajsa jussila - 27 oktober 2010 08:18


God onsdags morron....

 

Fick ett mail, av en tjej som jag nyligen haft en sittning för...



Här får ni ta del av ett litet utdrag...

 

Hej Cajsa!

 

"Ville bara skriva att allt du sa, har jag kollat upp   och allt stämde!...

 

min pojkväns gammel farfar o hans far heter Valdemar,du fick ju upp bokstaven V!

 

den där återföreningen du pratade om, mellan min pojkväns pappa o farfar har ägt rum...

 

pratade även med hans mamma ... o hon berättade att de funnits ett rum under trappan som utsöndrar fukt, precis som du kände av! 

 

sedan kollade jag upp vad som hänt hans syster ,när hon var mellan 11-12 år.

hennes pappa blev grovt misshandlad, var på första sidan på tidningarna..

 

sen fick du ju upp ännu en elva... den står troligtvis för deras gatuadress.. där siffran sitter på deras husvägg!.."

 

 

Jag tackar för detta mail ,, det känns alltid skoj att ha "bekräftelser" ...

 

          

  kram!

 

Ovido - Quiz & Flashcards