cajsadiva

Direktlänk till inlägg 27 oktober 2010

ett mail....

Av cajsa jussila - 27 oktober 2010 08:18


God onsdags morron....

 

Fick ett mail, av en tjej som jag nyligen haft en sittning för...



Här får ni ta del av ett litet utdrag...

 

Hej Cajsa!

 

"Ville bara skriva att allt du sa, har jag kollat upp   och allt stämde!...

 

min pojkväns gammel farfar o hans far heter Valdemar,du fick ju upp bokstaven V!

 

den där återföreningen du pratade om, mellan min pojkväns pappa o farfar har ägt rum...

 

pratade även med hans mamma ... o hon berättade att de funnits ett rum under trappan som utsöndrar fukt, precis som du kände av! 

 

sedan kollade jag upp vad som hänt hans syster ,när hon var mellan 11-12 år.

hennes pappa blev grovt misshandlad, var på första sidan på tidningarna..

 

sen fick du ju upp ännu en elva... den står troligtvis för deras gatuadress.. där siffran sitter på deras husvägg!.."

 

 

Jag tackar för detta mail ,, det känns alltid skoj att ha "bekräftelser" ...

 

          

  kram!

 

 
 
Sari

Sari

27 oktober 2010 08:50

Härligt....

http://www.tuulikki.blogg.se

 
Ingen bild

Skeptiker

27 oktober 2010 09:55

Om jag ringer till dej från en telefon som tillhör någon annan och beställer tid för en "sittning" för en helt annan persons räkning, en person som inte uppger namn eller adress eller överhuvudtaget något alls och inte är släkt med mej eftersom jag har lämnat "avtryck" genom mitt IP nummer, kommer du då till att kunna säga en hel del om denna person, saker som personen både vet om och inte vet om men som går att kontrollera.

cajsa jussila

27 oktober 2010 11:25

hej! jag ser helst inte till en annan person.. om de inte så klart gett tillåtelse:) handlar det om kärleks relation, så brukar den person man har känslor för komma upp o lite info om den personen o relationen..:)kram

 
Ingen bild

Isabelle Krämer

27 oktober 2010 15:33

Ja det är helt otroligt att så mycket stämde! Även om jag som känner dig väl vet att du har en oerhört stark förmåga att se saker, kan man inte hjälpa att bli chockad ibland hihi. Som alltid finns du till hands. kram

cajsa jussila

27 oktober 2010 16:34

Tack vännen kom snart o hälsa på! :O)kram

 
Ingen bild

Skeptiker

27 oktober 2010 16:53

Jag har inte bett att du ska se till en annan person, jag menar att jag ska ringa och beställa tid för en annan persons räkning så att inte telefonnumret kan spåras. Den andra personen ska då komma till dej utan att uppge vare sej namn adress eller nå´t annat som gör att man kan ta reda på uppgifter om personen. Personen skall överhuvudtaget inta ha någon relation till mej utan bara någon som liksom jag inte tror på din påstådda förmåga.

cajsa jussila

28 oktober 2010 20:36

låter väldigt komplicerat! ihih jag absolut inte dom som ringer mej.. :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Ovido - Quiz & Flashcards