cajsadiva

Alla inlägg den 18 oktober 2010

Av cajsa jussila - 18 oktober 2010 10:24

 

idag är en tung dag,  Tors begravning..

känns tungt i hjärtat o vi tänker så på hans familj..

Tor var så älskad ,av så många..

En underbar man...

Ett stort tomrum han lämnat  efter sej...

 

han kommer alltid att finnas i våra hjärtan...

 

Kära vänner, värna om varandra,vårda era viktiga relation, visa kärlek till dem ni älskar..

 

Livet är så ömtåligt ...

 

 

 

 

 

 

Av cajsa jussila - 18 oktober 2010 08:47

 


Min 43 års dag .. blev inte som jag väntat!

Hade tänkt bjuda på en liten fika , till de närmaste..

Jag trodde brosans fam, mamma o mina barn var de som skulle komma...

 

Mio och Carro kom o fikade vid middags tid..de kom innan , pga mios låga immun försvar..

 

Kims lilla dotter..

  

 

 Det var en trevlig fika stund, strax efter att Mio o Carro gått så , ringde det på dörren..

där stod ett stort sjungande gäng av  familje medlemmar & vänner!!

 

 

Blev väldigt ´förvånad ,men glad så klart!  

Å ännu gladare skulle jag bli!

 öppnade presenterna     !

En ny fin DELL LAPTOP!!   Trodde knappt mina ögon! blev såå rörd o glad...

 

Vilka otroligt fina vänner o familj man har!

 

Fick senare veta att de varit Bittew, min svägerska som planerat allt,Tack BITTE...  Du e Bäst!  

 

Tack alla ni underbara , som kom , över 20 pers,det blev en fin Lyckodag

 

 josef sandra och danne..

 

  

Moster sandra o Tösen...

tösen med gammelmomi och mormor bitte.

 

finaste vännen Christine...

 

finaste Sofia & Persa..

 

Dimi höll ett litet fint tal.. ett litet utdrag..

 

"min mamma firar vi i dag, vänner och familj är här o i kväll ska vi ha kul, jag älskar dej mamma"

 

  

  

Tack Dimi för de så fina talet!  

  

christine myser med kim o lindas lilla dotter..

brosan o hans son luffe.. hi

  

                      Grupp kram...

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards