cajsadiva

Direktlänk till inlägg 7 oktober 2010

7oktober.. torsdag,,,

Av cajsa jussila - 7 oktober 2010 21:40

 

Regnig torsdag... Förmiddagen gick till tvätt och telesamtal..pratade med min vän Knorr som går igenom en stor sorg ,hennes Man Tor gick hastigt bort  för 14 dagar sen..

Han blev felbehandlad.. Sjukvården har gjort ett hemskt misstag!...Knorr strider för att få upprättelse.. någon bär ju ett  ansvar! i Aftonbladet kan man läsa mer om detta..

 

Tor hade varit i livet, om sjukvården upplyst  om det vaccin som var livsviktigt för honom ..

 

Hur kunde vården missa en sådan viktig information??

 

Alla  vi som fick glädjen att  lära känna Tor, 

 känner stor förtvivlan  över hans bortgång..

 

Han kommer för evigt finnas i våra hjärtan...

 

                                   

 

 
 
Ingen bild

Anna

7 oktober 2010 22:52

Läste om det. Så jäkla tråkigt. Kämpar själv mot läkemedelsföretaget, som gav ut Pandemrix. Det som gav min dotter hennes sjukdom. Hemskt att ingen,under alla dessa åren har reagerat, man blir både arg och ledsen.. Din vän har tur som har dig ... det heter ju i nöden prövas vännerna, och det märker jag av nu... var är dom som kallar sig mina vänner nu??? Trodde att jag hade 2 nära väninnor, vi har delat allt i alla år, men dom har hållt sig borta... tror nästan att det gör lika ont som händelserna.... Trots att jag har det jobbigt så räcker mina tankar åt även för andra... många kramar från mig.

cajsa jussila

8 oktober 2010 10:39

Hej Anna... Det är så ledsamt att läsa om er situation.. förstår er förtvivlan...Och vänner är så oerhört viktiga i nöden!.. kan de vara rädsla som gör att de backat? Du är en underbar person som sänder så mycket värme o kärlek till andra..kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av cajsa jussila - 26 februari 2018 12:19


Nu e jag snart igång me min blogg igen ..  Kommer radera bort alla kommentarer o frågor som ni sänt mej.. förhoppningsvis kan börja svara på era frågor o hjälper er att finna borttappade saker, redan nu i veckan ! Kram ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:42

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 24 oktober 2016 22:37

Hejsan , Till alla som skrivit  till mej o  beTT om hjälp att hitta era borttappade saker.. Måste tyvärr stoppa den hjälpen nu , då min mail korg är fullständigt full varje dag,, jag hinner inte att hjälpa alla o har nu tAgit en paus fr det.. Hoppas ...

Av cajsa jussila - 23 oktober 2014 13:39

                                                                           Jag firar min födelsedag rejält varje år....  Att leva, andas o få ta del av  allt som sker här på jordlivet, det är en en triumf att finnas till!                ...

Av cajsa jussila - 10 oktober 2014 11:21

                                   God förmiddag.... I morse mediterade jag.. tände ett  ljus o välkomnade mina guider o änglar..    Ni undrar säkert va det är för skillnad på Guider & Änglar?   jag brukar förklara att Guider är de som vägleder...

Skapa flashcards